۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

خواص جنسینگ

این گیاه قرن هاست که به منظور بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن و همچنین برای افزایش طول عمر افراد و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با خواص جینسینگ

 جینسینگ
جینسینگ
یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد "جینسینگ" می باشد که بهتر است آن را "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" بنامیم.
در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را "جنسه" و "جنسا" می نامند. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginsengو chinese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.
 

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۷ ، ۰۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پرهام

فواید ظروف مسی ، پختن چه غذاهایی در ظروف مسی ممنوع است؟

مس ماده ضروری بدن است و باعث به وجود آمدن گلبول های قرمز می شود و نوشیدن آب در ظروف مسی باعث تقویت پوست و مو و مفاصل می گردد


خواص و فواید آشپزی و خوردن غذا در ظروف مسی

ظرف غذا، یکی از مهمترین وسایلی است که در خانه برای خوردن و نوشیدن به آن نیاز داریم، اما چه باور کنید چه باور نکنید، ظروف مسی، دارای فواید سلامتی برای بدن است.

هر روز ،مردم برای خوردن و آشامیدن در منزل خود از ظروف غذا استفاده می کنند ؛ ظروف غذا شامل بشقاب، چنگال، قاشق، نعلبکی، لیوان، چاقو و دیگر ظروف مورد نیاز در آشپزخانه است.

در طول دهه های مختلف، مردم توانستند انواع مختلفی از ظروف را از مواد مختلف تولید کنند برخی از ظروف غذا وجود دارند، که واقعا برای سلامتی بدن مفید هستند و در مقابل برخی از مواد و متریال ها حاوی مواد شیمیایی سمی، جیوه و سایر عناصر مضر برای بدن مضر هستند ،

در ادامه این بخش از سلامت نمناک به فواید نوشیدن آب در ظروف مسی خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پرهام

نحوه درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی و راههای درمان آن

زگیل تناسلی چیست ؟

زگیل تناسلی که به آن کوندیلوما آکومیناتا نیز گفته می شود توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود که  از طریق تماس مستقیم پوست به پوست منتشر می شود. بیش از ۱۰۰ نوع ویروس HPV وجود دارد که ۳۰ نوع آن می تواند ناحیه تناسلی را آلوده نماید.

زگیل تناسلی زائده های پوستی می باشند که در کشاله ران، ناحیه تناسلی و یا در اطراف مقعد بوجود می آیند. این زائده های پوستی می توانند از لحاظ اندازه و شکل با هم متفاوت باشند. بعضی از آنها شبیه به لکه های صاف سفید رنگ می باشند و برخی دیگر به شکل برآمدگی هایی شبیه به خوشه های کوچک گل کلم نمایان می شوند. در برخی موارد زگیل تناسلی اصلا با چشم دیده نمی شود.



ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پرهام