۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیماری های پوستی با ورزش نادرست

بیماری های پوستی در اثر عادت های نادرست ورزشی

اگر ورزشکارها هنگام رفتن به باشگاه ها، بهداشت را به اندازه کافی رعایت نکنند به بیماری های پوستی سختی مبتلا می شوند که دلیل اصلی آن پوشیدن لباس های ارزان قیمت و عادات غلط بهداشتی افراد است . در این مطلب مفصلا درباره این موضوع توضیحاتی ارائه کرده ایم پس با ما همراه شوید.بیماری های پوستی

بیماری های پوستی

درباره ارتباط ورزش ها و بیماری های پوستی چه می دانید

پوست بدن بسیار حساس است و به راحتی در معرض آسیب های مختلف قرار می گیرد پوست بدن بسیار حساس است و به راحتی در معرض آسیب های مختلف قرار می گیرد. یکی از این آسیب ها ناشی از ورزش است که در این مقاله به عادت های نادرست ورزشی اشاره می کنیم .

ادامه مطلب...
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پرهام

علت درد و سوزش معده چیست؟

درد معده چه دلایلی دارد

بروز هر گونه درد در ناحیه زیر سینه تا پایین شکم به عنوان درد معده در نظر گرفته می شود. معمولا درد معده، مشکل جدی نیست و قابل تشخیص و درمان می باشد، اما گاهی اوقات ممکن است بیماری خطرناکی در پس معده درد نهفته باشد که باید جدی گرفته شود.در این مطلب علت های شایع درد معده را معرفی کرده ایم که با دانستن منشاء درد سریع تر به بهبودی دست می یابید. با ما همراه باشید .درد معده

درد معده

با علت های شایع درد معده آشنا شوید

عدم تحمل لاکتوز

به گفته موسسه دیابت، دستگاه گوارش و اختلالات کلیوی، تقریبا 65 درصد جمعیت جهان از عدم تحمل لاکتوز و درد ناشی از آن رنج می برند. عدم تحمل لاکتوز علائمی چون گاز، نفخ، آروغ، سوء هاضمه، تهوع، اسهال، یبوست و درد گرفتگی عضلات شکم را داراست. بهترین گزینه برای افرادی که معده آنها لاکتوز را پس می زند استفاده از لبنیات بدون لاکتوز است.

عدم تحمل گلوتن

حساسیت و عدم تحمل گلوتن به پروتئین موجود در جو، گندم و چاودار یکی دیگر از شایع ترین مشکلات معده است. افرادی که دچار این عارضه هستند دارای بیماری سلیاک(حساسیت به گلوتن) اند که به روده کوچک بسیار آسیب می رساند و مانع جذب مواد مغذی می شود. حتی مصرف مقدار کمی از گلوتن دردهای شدیدی را برایتان ایجاد می کند. نفخ، دفع گاز، اسهال، یبوست، خستگی مفرط و درد شکم از علائم مصرف مواد گلوتن دار است.

ادامه مطلب...
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پرهام

اشتباهاتی که چای را به یک نوشیدنی خطرناک تبدیل کنند

نوشیدن چای علاوه بر اینکه خستگی و خواب آلودگی را از جسم انسان دور میکند عوارض خطر ناکی نیز دارد و باید قبل از نوشیدن چای به مواردی که در ادامه مطلب گفته ایم توجه ویژه ای داشته باشید.

موارد منع مصرف چای

چای و نوشیدن چای یکی از بهترین و مورد علاقه ترین نوشیدنی ها در سرتاسر جهان می باشد . بسیاری از ما مزایای آنرا می دانیم و در نشست هایمان در مورد آن صحبت می کنیم و می دانیم که یک نوشیدنی منحصر بفردی می باشد . اما با وجود این ویژگی های مثبت ، برخی از کارها و یا عادات اشتباه می توانند چای را از یک نوشیدنی مفید به یک نوشیدنی خطرناک تبدیل کنند . اشتباهاتی هستند که می توانند مضر و خطرناک باشند و آنها عبارتند از :چای

چای

1-نوشیدن چای همراه با طعم مرکبات

در سال 2013 مجله Toxicology مطالعه ایی را منتشر کرد که 30 نوع مختلف چای را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده بودند . در تمام نمونه ها ، دانشمندان مقادیر خطرناکی از سرب و برخی از انواع آلومینیوم ها را یافتند که این فلزات می توانند خطر بیماری های قلبی ، کلیوی و سیستم تولید مثل را مورد خطر قرار دهند .
 
در سال 2015 مطالعه ایی انجام شد که تفاوت هایی بین چای کیسه ایی و چای های بسته ایی را بدست آوردند . تحقیقات زیاد بین این دونوع مختلف چای نشان داد که چای های کیسه ایی که با مرکبات مزه دار شده اند 10 تا 70 برابر نسبت به چای های بسته بندی حاوی آلومینیوم و سرب و حتی گاها کادمیوم می باشد .
 
ادامه مطلب...
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پرهام

مراقبت از پوست حساس و نازک صورت با گلاب

مراحل و قوانین مراقبت پوست حساس در دو بخش شستشو و زیبایی قرار می گیرد ، خانم هایی که پوست صورتشان نازک و ضعیف تر است بایستی به روش مناسب پیش بروند.

قانون های مراقبتی برای پوست های حساس بانوان

پوست های حساس در مقایسه با پوست های دیگر بیشتر در معرض جوش و آکنه هستند و بیشتر مواقع خانم هایی که این چنین هستند آگاهی های لازم را دارند.  مراقبت از این پوست ها کار آسانی نیست و اگر چیزهای ابتدایی را رعایت کنید ممکن است از بروز جوش جلوگیری کنید.مراقبت پوست حساس

مراقبت پوست حساس

در ادامه ی این مقاله از سایت نمناک قانون هایی را معرفی می کنیم اما اگر پوست خیلی دارید،ابتدا به متخصص پوست مراجعه کنید و از محصولاتی که مواد شیمیایی کمتری دارد استفاده کنید.

6 نکته مهم برای مراقبت پوست حساس

1. اجتناب از لمس پوست : همان طور که می دانید پوست های حساس بیشتر در معرض آسیب هستند و دست کشیدن روی پوست به صورت پی در پی موجب می شود آلودگی های دست به صورت منتقل شود و باعث آکنه و جوش شود.

هر وقت میخواهید پوست را لمس کنید از تمیزی دستتان مطمئن بشوید.

ادامه مطلب...
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پرهام